Marketing en communicatie in de tandheelkundige professie

Stap nu in

Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor mondhygiënisten.
  • Ruim 40 cursussen
  • Onbeperkt toegang
  • Op ieder device

Marketing is een begrip dat in de tandheelkundige wereld vaak een stigma draagt. Echter, goede marketing is niet veel meer dan het effectief naar de buitenwereld communiceren wat uw kernwaarden en diensten zijn. In deze cursus leert u de basisprincipes van marketing en branding en waarom dit van belang is in de huidige tijden van digitale media. Ook komt in deze cursus communicatie aan bod, gericht op het effectief communiceren met uw patiënten. 

Preview

Leerdoelen

Na het volgen van deze cursus:

  • bent u bekend met de kernbegrippen van marketing
  • weet u wat de onderdelen van een marketingplan zijn
  • weet u hoe marketing effectief is in te zetten in eigen organisatie
  • bent u bekend met de beslissingsprocessen van consumenten
  • weet u hoe efficiënt en effectief te communiceren met uw patiënten

Docent

  • An Nguyen MSc

    An Nguyen is in 2011 afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Na een jaar in de algemene praktijk gewerkt te hebben heeft hij zijn eigen praktijk, Ardent Tandheelkunde, geopend. Inmiddels heeft hij meerdere bedrijven opgestart onder de vlag van ARDENT en is hij veelgevraagd consultant om bedrijven future-proof te maken. 

    In zijn eigen praktijk houdt hij zich in het bijzonder bezig met restauratieve en esthetische tandheelkunde. Hij geeft zowel nationaal als internationaal lezingen over marketing, brand-identity en innovatie in zowel de tandheelkundige als corporate industrie.

Stap nu in

Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor mondhygiënisten.
  • Ruim 40 cursussen
  • Ruim aanbod
  • Onbeperkt toegang