Overslaan en naar de inhoud gaan
Bijzondere zorggroepen en communicatie
Kwaliteitsmanagement/praktijkvoering
- De zieke werknemer: wetgeving en praktische tipsmr. Miriam Ruijters1,5 puntenNieuw
- Ergonomie in de mondzorg: comfortabel werken in de praktijkAmber Denekamp MScO2 punten
- Gezondheidsrecht - Beroepsgeheimmr. drs. Shirin SlabbersP1 punt
- Gezondheidsrecht - Dossiervoering en patiëntenrechtenmr. drs. Shirin SlabbersP0,5 punten
- Gezondheidsrecht - Klachten en claimsmr. drs. Shirin SlabbersP0,5 punten
- Gezondheidsrecht - Toestemming voor de behandelingmr. drs. Shirin SlabbersP1 punt
- Infectiepreventie I: Besmettingsbronnen en maatregelendrs. Dorothé Voet, drs. Rolf de RuijterO2,5 punten
- Infectiepreventie II: Praktijkinrichting, afvalverwerking en waterkwaliteitdrs. Dorothé Voet, drs. Rolf de RuijterO2 punten
- Infectiepreventie III: Voor, tijdens en na de behandelingdrs. Dorothé Voet, drs. Rolf de RuijterO3 punten
- Leidinggeven in de praktijkMascha de Ridder, Remco HeukelsCO2 punten
- Marketing en communicatie in de tandheelkundige professieAn Nguyen MScOP2,5 punten
- Rechten en regels rondom arbeidsovereenkomstenEva van BavelP2 punten
- Versterk jouw team met positieve feedbackChantal Duijn PhDPS2 punten
- Wat je móét weten over de AVGmr. drs. Shirin SlabbersOP1,5 punten
- Zzp, o jee?mr. drs. Shirin SlabbersO2 puntenNieuw
Radiologie en beeldvorming
Restauratieve en esthetische tandheelkunde
Software Exquise Next Generation