Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag?

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over CME-Online. Wanneer uw vraag er niet bij staat, bel ons dan op 030-26 44 100, we helpen u graag. Of mail ons via het contactformulier.

Abonnementen

Om u te abonneren op CME-Online klikt u in het menu op ‘abonneren’. Volg vervolgens de aanwijzingen op het getoonde formulier. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Bel ons op 030- 26 44 100, we helpen u graag.

Uiterlijk twee werkdagen nadat wij uw inschrijfformulier hebben ontvangen, krijgt u van ons een e-mail met daarin uw persoonlijke inloggegevens. U kunt dan meteen aan de slag.
Nog sneller beginnen? Bel ons gerust op kantoortijden op 030-26 44 100, we helpen u graag!

Een abonnement kost per mondhygiënist € 695,- per jaar.

Opzeggen kan, met inachtneming van de opzegtermijn, per mail naar: info@cme-online.nl. De opzegtermijn is tenminste een maand voor afloop van uw abonnementsjaar. Graag onder vermelding van uw naam en adres. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een bevestiging.

U kunt ook opzeggen door via de website uw gegevens door te geven.

Accreditatie

De cursussen binnen dit pakket zijn geaccrediteerd door het Kwaliteitsregister Mondhygiënisten (KRM).

De punten die u behaalt met het afronden van de cursussen voor mondhygiënisten worden binnen een week doorgegeven aan het KRM.

Cursussen

Met een abonnement op CME-Online Mondhygiënisten heeft u toegang tot alle cursussen voor mondhygiënisten.

De studielast van een cursus is gemiddeld twee uur. Een cursus met een studiebelasting van twee uur levert 2 punten op.

 

Als u voor de kennistoets van de cursus een te lage score haalt, kunt u de cursus opnieuw maken.

U krijgt punten voor alle cursussen die u met een voldoende percentage afrondt uit het pakket voor mondhygiënisten, met een maximum van 24 punten per abonnementsjaar. Heeft u een cursus de eerste keer niet gehaald? Dan kunt u hem gewoon opnieuw doen.

Per jaar kunt u 24 punten halen.

Al onze cursussen worden voor een bepaalde periode geaccrediteerd en zijn dus up to date. Mochten er tóch essentiële wijzigingen zijn in deze periode, dan zullen deze uiteraard in de cursus worden verwerkt.

Wellicht wordt de video niet op HD (high definition) afgespeeld. De videospeler probeert automatisch de voor u beste versie van de video te laden (op basis van de beschikbare internetsnelheid en schermgrootte).
Rechts onderin, op de afspeelbalk van de video ziet u dat in het grijs ‘HD’ staat. Als u hierop klikt en vervolgens 720p of 1080p selecteert, kunt u de video in de hogere beeldkwaliteit bekijken. Mochten de beelden dan gaan schokken, dan is de internetverbinding te langzaam of is uw computer niet in staat HD af te spelen. U kunt de video’s dan zonder HD bekijken, maar het beeld is dan niet optimaal.

Heeft u problemen met het afspelen van de video’s in de cursus. Hieronder staan de meest gebruikte oplossingen:

Werkt de video niet op uw PC? Controleer of ze wel afspelen op een andere computer, smartphone of tablet. Als dit het geval is dan ligt het aan uw computer of netwerk.
Ziet u geen video? Misschien is in uw bedrijfsnetwerk het afspelen van video’s (Vimeo of Youtube) geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met uw systeembeheerder.
Haperende video? Gebruik het tandwieltje, rechtsonder in het scherm van de video, om de download-snelheid aan te passen.
Ziet u een zwart scherm met een melding? De video’s worden regelmatig door ons gechecked. Toch kan het zijn dat de video heel recentelijk door Youtube is verplaatst of verwijderd.

Demonstratie

Onze specialist op uw vakgebied komt graag bij u langs voor een demonstratie. Bel om een afspraak te maken met 030-26 44 100.

Bel onze studieadviseurs
(030) 26 44 100

ma 08:30–17:00
di 08:30–17:00
wo 08:30–17:00
do 08:30–17:00
vr 08:30–17:00