Servicedesk
CME-Online probeert zoveel mogelijk te voldoen aan de wensen en verwachtingen van klanten en cursisten. Mocht u een probleem ondervinden met een van onze diensten, dan streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Uw vraag of probleem kunt u melden aan onze servicedesk via dit formulier of per telefoon: 030-26 44 100.
ma 24 dec | 08:30–17:00 |
di 25 dec | 1e kerstdag |
wo 26 dec | 2e kerstdag |
do 27 dec | 08:30–21:00 |
vr 28 dec | 08:30–21:00 |
za 29 dec | 12:00–17:00 |
zo 30 dec | 12:00–17:00 |
ma 31 dec | 08:30–17:00 |
di 1 jan | nieuwjaarsdag |
Klachtenprocedure
Mocht het probleem ingewikkelder liggen, of is het niet naar tevredenheid afgehandeld voor u, dan verwijzen we u naar de klachtenprocedure.
Veelgestelde vragen
Bij elk specialisme van CME-Online vindt u een onderdeel ‘meest gestelde vragen’. Wilt u weten of uw vraag hierbij staat, dan kunt u via de homepage van CME-online uw specialisme aanklikken en vervolgens de button ‘meest gestelde vragen’.
Problemen met inloggen
Heeft u problemen met inloggen? Neem contact op met onze servicedesk.
Abonnement beëindigen
Opzeggen kan, met inachtneming van de opzegtermijn, per mail naar: info@cme-online.nl. De opzegtermijn is tenminste een maand voor afloop van uw abonnementsjaar. Graag onder vermelding van uw naam en adres. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een bevestiging.
U kunt ook opzeggen door via de website uw gegevens door te geven.