Cursusinformatie

Marketing in de tandheelkundige professie

Informatie: 

Marketing is een begrip dat in de tandheelkundige wereld vaak een stigma draagt. Echter, goede marketing is niet veel meer dan het effectief naar de buitenwereld communiceren wat uw kernwaarden en diensten zijn. In deze cursus leert u de basisprincipes van marketing en branding en waarom dit van belang is in de huidige tijden van digitale media.

Preview video: 

17 februari 2020
Leerdoelen: 

Aan het eind van de cursus bent u bekend met:
- de kernbegrippen van marketing
- de onderdelen van een marketingplan
- hoe marketing effectief in te zetten in eigen organisatie
- het onderscheid tussen marketing, branding en advertisement
- de beslissingsprocessen van consumenten
- de verbeterpunten in eigen organisatie

Auteur: 

drs. Q.A. Nguyen MSc

An Nguyen is in 2011 afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Na een jaar in de algemene praktijk gewerkt te hebben heeft hij zijn eigen praktijk, Ardent Tandheelkunde, geopend. Inmiddels heeft hij meerdere bedrijven opgestart onder de vlag van ARDENT en is hij veelgevraagd consultant om bedrijven future-proof te maken. 

In zijn eigen praktijk houdt hij zich in het bijzonder bezig met restauratieve en esthetische tandheelkunde. Hij geeft zowel nationaal als internationaal lezingen over marketing, brand-identity en innovatie in zowel de tandheelkundige als corporate industrie.

Bel onze studieadviseurs
(030) 26 44 100

maandag 08:30–17:00
dinsdag 08:30–17:00
woensdag 08:30–17:00
donderdag 08:30–17:00
vrijdag 08:30–17:00